Jak nakupovat

Jak nakupovat

Máme pro Vás tipy, jak snadno projít celým procesem objednání zboží


Hledání zboží

Někdo se na e-shopech rád brouzdá, jiný jde přímo pro zboží, které potřebuje.

Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v jednotlivých kategoriích v akčních produktech zboží, které Vás zajímá.
Jestliže už víte, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete ikonu pro hledání, která Vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.


Přihlášení

Přihlásit se můžete jako:

  • Nový zákazník - pokud nakupujete na www.carpcentrum.cz poprvé můžete se zaregistrovat přes horní menu, nebo v dokončení objednávky zaškrtnout "Chci se zaregistrovat"
  • Registrovaný zákazník - pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se, můžete se přihlásit a pokračovat v nákupu.

 

  • E-mail je důležitý údaj pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho správně vyplnit !!!!

 

Košík

Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka "Koupit" nebo "Na splátky".
V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, množství (můžete ho libovolně měnit), cenu.
Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.


Doprava a platba

Záleží pouze na Vás, jestli budete chtít obdržet zásilku domů, do výdejních míst Zásilkovny, nebo si ji vyzvednout na naší kamenné prodejně CarpCentrum v Uherském Brodě.

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, můžete se rozhodnout, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě), nebo počkáte, až bude všechno Vámi objednané zboží skladem a my Vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce.

V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Při nákupu nad 3.000,- Kč můžete využít i nákupu na splátky od společnosti Cofidis.

Zboží skladem obvykle dodáváme do tří pracovních dnů. Pokud zboží nemáme skladem a je objednáváno u dodavatele/výrobce může být doba dodání delší než obvyklá.


Kontaktní údaje, shrnutí a odeslání

Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí, kde vyplníte kontaktní údaje k objednávce. Údaje označeny "*" jsou povinné a bez jejich vyplnění není možno objednávku dokončit. Pokud je všechno v pořádku, odešlete objednávku stisknutím tlačítka "Odeslat objednávku".


Hodí se vědět

O každém kroku ve vyřízení Vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s Vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 777 915 943.
Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem, nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze Vám vrátíme na účet.

 

Možnosti doručení:

 

Osobní odběr v prodejně Carp Centrum

Zboží objednané na e-shopu je možné si zdarma vyzvednout v naší kamenné prodejně CarpCentrum na adrese: Dolní Valy 515, 688 01 Uherský Brod.

 

Přepravní služba

Zboží objednané na e-shopu je možné si nechat doručit přepravní službou ( Česká Pošta, GEIS ). V den doručení budete kontaktování ohledně přesnějšího času dodání Vaší objednávky. Přesný výběr hodiny není bohužel možný. Doručení je možné pouze na území ČR a SR.

Objednávky u nichž je zvolena platba na dobírku lze platit u přepravce  v hotovosti nebo platební kartou.

 

Zásilkovna

Chcete ušetřit na dopravě? Stačí si vybrat jedno ze spousty výdejních míst zásilkovny ve Vašem okolí na které necháme Váš baliček doručit. 

 

Doprava zdarma

už od 2.000,- Kč. vč. DPH

 

Zboží skladem je obvykle doručeno do tří pracovních dnů.